måndag 10 oktober 2016

I'm back!

Hejsansvejsan!

Efter en lång paus från bloggandet så har jag plötsligt bestämt mig för att återvända! Vid detta laget antar jag dock att ingen av mina gamla läsare finns kvar men jag får helt enkelt hoppas på nya. c;
En liten update:
Juni 2016 tog jag studenten efter 4 år på gymnasiet och för tillfället praktiserar jag på ett hunddagis sedan den 1a Augusti samtidigt som jag försöker komma fram till vad (och vart) jag ska plugga hösten 2017. Jag fyllde även 20 nyligen. Och här nedan kommer en liten lista för "alla" nya läsare!

Namn? Josefine
Stjärntecken? Våg
Tre avtändande saker, enligt dig? Oärlighet, brist på empati/sympati, ingen humor
Har du lärt dig ett nytt språk? Inte på sistone..
Din första dejt? Första riktiga var väl då jag var 15 ish..
Hur lång är du?  162 cm
Din favoritfärg? Lila
Favoritcitat? "if you can dream it, you can achieve it". "i'm not miserable, it's just me face", "constantly talking isn't necessarily communicating"
Favoritmat?  Tacos
Är du någon gång sarkastisk. Nej absoluuut inte...
Vad lyssnar du på just nu? Biffy Clyro - Joy.Discovery.Invention
Vad lägger du först märke till med en ny person? Ögonen, frisyren och klädstilen (inte för att dom sakerna alltid spelar jättestor roll men det brukar vara dom sakerna jag kollar på först)
Ögonfärg? Grönblågråa typ, I have no idea, dom skiftar i färg
Hårfärg? Mörkblond naturligt, för tillfället rött
Favoritfärg på kläder? Svart
Har du någon gång busringt någon? Jaaa
Favoritfilm? Eternal Sunshine of The Spotless Mind <3.
Favorithögtid? Julen
Tatueringar/piercingar du har? Hål i öronen
Tatueringar/piercingar du vill ha? Septum, vet inte vilka tatueringar jag skulle vilja ha dock

När var du senast i ett förhållande? är i ett just nu! C:
Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? Ja!
Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen?  Har oftast ungefär 30min på mig att bli klar så lol
Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Ja
Vart är du just nu? Hemma
Bor du med dina föräldrar? Jag bor med min mamma
Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja

Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? ... bahbye boy !
Finns det någon du litar på men inte borde? Det hoppas jag verkligen inte det gör
Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Omg vill du ha en hel lista??
Vad tänker du på mest? Oj
Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Trivs väldigt bra bakom kameran men har ingenting emot att vara framför den heller dock
Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? smsa
Tror du på spöken? Ja
Tror du på magi? Ja
Tror du på lycka? Ja
Vilken var den senaste boken du läste? En av böckerna i Vampire Diaries-serien
Gillar du lukten av bensin? Ingen aning
Har du några smeknamn? Nej
Spenderar du pengar eller sparar du dom? Försöker spara dom för tillfället
Kan du röra din näsa med tungan? Nope
Är det något rosa i rummet du är i nu? Ja litegrann
Favoritdjur? Katter, enhörningar, isbjörnar, pingviner och hästar (och hundar)
Vad gjorde du igår vid midnatt? Sov
Vad tror du satans efternamn är? Dedu
Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Oj så många.. men Panic Station av Muse går det bara inte att inte bli glad av 1!1!
Hur kan man vinna ditt hjärta? Var en ärlig, rolig, lojal och trevlig person
Vad vill du ha skrivet på din gravsten? "has joined The Black Parade" under mitt namn because emo4lyfe amIright <333 xD :3

Har du varit olyckligt kär? Ja
Ditt favoritord? Savage
En bra blogg du följer? Följer inga bloggar längre
Vad har du för bakgrundsbild på datorn? Biffy Clyro C:
Fått IG i ett ämne/kurs? Matte..
Kysst en kille? Ja
Kysst en tjej? Nej
Kysst någon i regnet? Ja
Haft ett jobb? Ja
Lämnat huset utan plånbok? Ja
Mobbat någon på internet? Nej
Rökt? Nej 
Druckit alkohol? Ja
Är du vegetarian/vegan? Nopes
Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Lol ja
Tittat på TV 5 timmar i sträck? Ja
Varit utomlands?  Ja
Fått ditt hjärta krossat? Ja tyvärr
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar