tisdag 10 december 2013

update ~ tidsinställt inlägg

VEM
Vem tänker du på nu? Min bf för jag snackar med honom just nu (precis,jag är inte singel längre!)
Vems hus var du senast i? Mitt eget
Vem önskar du var med dig nu? Min bf :C
VAR
Var är din mobiltelefon? På mitt rum, den fungerar inte för tillfället D:
Var handlar du mest? Coop
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Det vet jag inte
Var åkte du senast bil? .till innebandyn i fredags
VAD
Vad åt du senast? mat
Vad drack du senast? kaffe <3
Vad är det för färg på dina byxor? svarta strumpbyxor ffs
Vad är den närmaste saken som är blå? en matta .-.
Vad har du på fötterna? strumpyxor?
Vad är din favorit färg? lila och svart (fedt emo yao </3)
Vilken film såg du senast? Knowing.
Vad hör du just nu? Ljud från tvn .-.
HAR DU NÅGONSIN
Tyckt att din kusin är het? Hahaha, nej tycker inte någon av mina kusiner är "heta"
Sovit naken? förmodligen?
Kört över hastighetengränsen? ganska svår sak att göra om man inte har en bil!
Målat om ditt rum? Nej
Dansat framför en spegel? såklart!
Fått hicka? eh ja tyvärr :L
Dumpat någon? Nej
Stulit pengar från en kompis? Nej ..
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nopes
Varit i slagsmål? Nopes (fast jag gick i ju-jutsu för två år sedan, räknas det? c;)
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Öh ja många gånger
Älskar eller saknar någon nu? jajajajajaaaa :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar