måndag 18 november 2013

Mer om mig!

 Eftersom jag typ precis börjat blogga här så...

Namn?  Josefine
När fyller du år? 26/9 2013
Några piercingar?
Nej :( förutom i öronen då
Vad har du på dig just nu? en t-shirt och ripped jeans...och strumpbyxor
Vad tycker du mest om hos dig själv? well...
Vad är du bra på?
Öh...att skriva och jag är helt OK på att sjunga. Faktiskt.

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Varit i skolan. Och ätit.
Vad ska du göra nu? Jag har historia just nu (jag tar en liten paus från jobbandet..)
Har du gjort något dåligt idag? Nej.
Vad har du ätit idag?
Tacosallad från Taco Bar.
Är du trött nu? JAA alltid. </3
Vad händer idag? Ska köpa nya hörsnäckor efter skolan.
Annat.
Hur mår du just nu? OK.
Är du hungrig nu?
Nej hade ju nyss lunch.. ;0
Vad är klockan nu just nu?
12:55

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Tumblr, twitter och blogger
Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nej har inga hörlurar >:(
Vilket är ditt favoritband/artist? Oj... okej: Muse, Brand New, Billy Talent, 30 Seconds To Mars, Panic! At The Disco, All Time Low, You Me At Six, Letlive, Biffy Clyro, Dead By April,Paramore, The Pretty Reckless, Evanescence, Lana Del Rey, Sugarplum Fairy, My Chemical Romance.
Vad gillar du för musik? Alternativ rock, punkrock/punkpop, post-hardcore och indierock är mina favoritgenrer och basically det enda jag lyssnar på.
Kärlek.
Är du kär just nu? Jag vet inte riktigt...
Har du kysst någon idag?Nej
Är du romantisk?
I vanliga fall -abslout inte- men då jag är i ett förhållande så ja.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag blev typ singel precis så jag är inte direkt jättesugen på ett nytt förhållande med någon annan just nu.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej...
Hur ska din tjejen/killen vara?
Han ska vara ärlig, ha humor, kunna förstå min sarkasm...han ska vara trevlig och får gärna ha ungefär samma musiksmak som mig, har han blå ögon så är det ett stort plus.
-Gammal bild från innan jag klippte mig, ser nästan ut som jag faktiskt passar i långt hår här lulz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar